Pages

Friday, March 9, 2012

minum kopi leh jd kulit hitam..




sapa suka minum kopi ek, jangan terkejut lak tgok tajuk tu ok, tak leh jadi hitam pun kan. by the way bila dah mula minum kopi dah jadi ketagih kan. masa dulu-dulu aku tak suka minum kopi pun. teringat lak kisah dulu-dulu bila p umah tok aku, time petang tok aku bancuh kopi, tapi aku tak minum sebabnya tadi dah minum air ais yang tok aku jamu. so aku tak nak le minum lagi sebab aku spesis tak suka minum air banyak-banyak.taw tak tok aku ingat apa, tok aku ingat aku takut nak minum kopi sebab nanti kulit jadi hitam, hahahah kelakar tol kan. padahal aku tak suka minum air manis n panas tu je. air apa-apa pun sama gak, asyik minum tak habis. kalau terlampau dahaga je kot aku minum habis. sekarang nie 1 kali sehari je minum air manis. tekak aku susah tol nak telan. bila dah biasa ok je leh minum sekali sehari he3...air kosong je selalu aku minum, sebab senang tak yah bancuh, terserlah kemalasan disitu he3..





kopi yang aku suka indocafe tapi kena letak susu + ais baru leh minum :p. 

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sekali sekala minumla kopi ni =)

hidayah said...

kahkahkah...
bab terserlah malas tu memang tak boleh blah la..
rasa cam kena batang idung sendiri je..ngehngehngeh...

izyantyPersonalTaste said...

nuyui :ok le 2, kopi nie xleh minum slalu sgt.:)

hidayah :sama le 2..hahahah

Newer Post Older Post Home