Pages

Tuesday, December 20, 2011

bayar bil di BSN boleh menang myvi baru

kampen sampai 31 disember 2011 nie je...kena isi form untuk join...sapa2 yang yang ada bill atas nama sendiri leh le join. aku memang p bayar bil kat c2 tapi bukan atas nama aku pun. so tak leh join pun...

5 comments:

Myra Jay said...

Alamak!!! nak kena beratuq tu yg maleh.. ;)

nak bayaq online akaun lak takde ;)

Hassan said...

Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~

izyantyPersonalTaste said...

myra : tak yah beratur ambil no je hehe...Bsn tempat iz xdak org pun...sng nak bayar

Ieja said...

tak penah bayar bil sendiri..selalunya org lain yg tlg bayarkan..hehe

izyantyPersonalTaste said...

hassan:thank's..

ieja :kalau ada bila atas nama sendiri leh le join..

Newer Post Older Post Home