Pages

Thursday, April 14, 2011

semangat untuk masak berkobar-kobar

Harinie satu hari aku online cari resepi memasak makanan yang sedap2. sangat gigih nak masak, tapi kena tunggu hari cuti baru nak masak, aku dah dapat resepi nak buat ayam masak hitam cam kat kedai mamak, makan ngan nasi briani memang sedap arr.sok jumaat kan, nasi briani ada jual kat kedai mamak. sekali makan mau rm6 kat kedai mamak, 


nak cuba buat sendiri lah, leh makan ramai2. yang ramai tu 3 orang je kat umah aku, tu pun sebab akak aku balik bila cuti hujung minggu. erkk..dh terbayang2 nasi briani ngan ayam masak hitam kedai mamak.


p/s : cita2 nak buka restoran sendiri satu hari nanti, tapi tak nak masak, nak jd bos, tapi nak ikut selera sendiri, so sendiri kena masak le kan.

2 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Ini macam kalu mamak pun leh tutup kedailah kichikkk...hehehe!!

izyantyPersonalTaste said...

ct : he3...mamak takan tutup kedai,rmai org suka lepak kedai dia, kasi screen tv besar lg tgok bola hik3..

Newer Post Older Post Home