Pages

Thursday, April 7, 2011

cuaca panas makan ais-cream sedap kan



JOM MAKAN


Asal p bank je aku dah jadi terbiasa nak singgah kedai runcit sebelah bank tu, hari2 p, hari-hari le aku singah, bukan nak beli apa sangat pun, thah cam dah jadi wajib singgah kedai tu, padahal aku singah beli air je,kadang2 keropok, makanan ringan. kadang2 sampai tak tau nak beli apa pun, tapi cam kena singah gak. pelaris kuat tol kedai nie hahahahah.

2 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Ohhh sedapnya eskrim itewww.. nmpaknya kamu kena pki pendindinglah pulok.. hehe!!

izyantyPersonalTaste said...

ct :wokey...pas nie kena bawa dinding kalau lalu kedai 2 huhuhu :)

Newer Post Older Post Home