Wednesday, April 6, 2011

owwhhh sok dah khamis..

Apa esok ari khamis dah..eh sat betol ke...tengok kelender yang tergantung...tapi still tak puas hati lagi tgok kat hp lak...then tengok kat blog en3 kemarin hari pe...ok aku dah boleh terima kenyataan esok hari khamis...awat hari laju je berjalan ek...dulu2 rasa lambat betol...sejak 2,3 tahun kebelakangan nie, semua dah cepat berlalu, sedangkan tak dak benda pe pun yang berubah dalam hidup aku,...sadey tol le.

Tapi aku suka la sok hari khamis coz ada pasar malam lorr he3...memang suka beli makanan kat pasar malam, sedap n murah.

Tapi yang tak bestnya sebab next week aku kena kuar menguruskan hal pejabat...bos aku tak nak p, so aku terpaksa le p kan :(


p/s : nak buat en3 yg letak gambar tak boleh buat masa ini, tenet sgt slow.

2 comments:

Myra Jay said...

Iz, Myra klik HB..:)

Myra dah perasa 2-3ari nie, nak tnya xsmpat, Iz tukaq nama blog ye.. cantik..:)

izyantyPersonalTaste said...

myra : thank's myra..:) klik u back