Pages

Monday, April 4, 2011

couple bergaduh belakang ofis aku..erkkkss

sementara nak tunggu orang nak datang ofis petang jumaat lepas aku dok taip en3..tiba2 terdengar bising2 ...sebagai seorang yang kepoci aku pun p le tengok kat tingkap ofis...aishh betol2 tingkap aku lak tu, so aku pun usya arrr apa kes bising2 nie. ciss sekali tengok ada couple gaduh teruk, yang mamat tu cam pernah tengok je..tak pasti sape...lantak korang le nak gaduh, mula-mula gaduh mulut je, pas tu mamat tu cam nak hempok helmet kat awek dia lak, 2, 3 kali gak lak mamat tu dok cuba2 buat camtu, dah le kat tepi jalan orang lalu lalang. bukan jalan besar le jalan masuk kg aku n masuk masjid. awat le jadi camni lak.

baru couple dah berani nak pukul2 lak. baik awek tu putus lagi bagus. aku tengok awek tu cam budak sekolah je, mamat tu dah keja.  pertama kali aku tengok real couple gaduh teruk2...serius takut giler kalau aku kat tempat budak pempuan tu. sampai nagis2 le budak pempuan tu balik jalan aku tengok. kes apa tak tau le pulak.

bagi aku le kan kalau laki yang suka nak tunjuk panas baran tepi jalan or depan orang ramai camtu tak layak buat laki ok. cam menjatuhkan maruah sendiri n pempuan je.

lelaki yang baik takan pukul pempuan kan, then takan jatuhkan maruah pempuan depan orang ramai kan walaupun marah n that girl bersalah. boleh je bergaduh cara berhemah kan, bukan tak kira tempat camtu.

erkkkss ada ke bergaduh cara berhemah ek?...ada kot cara terbaik tegur or bincang secara aman le kan. thah le aku tak pernah gaduh depan2. kalau tak puas ati pun msg gitau, abis kuat pun nagis sorang2  kalau tak puas ati sangat. lagi bagus tak nak cakap time tu diam je. tunggu sejuk baru cakap balik. bila kita tengah marah, banyak sangat perkataan yang tak sepatutnya akan keluar kan. so akan menyakitkan perasaan pasangan kita.
kalau dah buat salah y not cakap maaf. sekurang-kurangnya dapat sejuk ati gak kan.

ada setengah tu dah le buat salah,ego lak tu tak nak cakap maaf, pas tu leh lak buat tak tau je, macam tak dak apa2 berlaku. ciss buat sakit ati lagi je kan.


KAMI TAK SOKONG KEGANASAN TERHADAP WANITA

PEACE  -V-

tiba2 lak ada slogan kan he3... HERO Malaya ada buat kampen pasal nie kan

2 comments:

Myra Jay said...

Masa bercinta mmg manis, dah putus mula ar cari salah dan ada pukul memukul nie.. bahaya tuh..

izyantyPersonalTaste said...

myra : a;ah...putus cara aman ok je kan, tak perlu la nak pukul2 kan...bahaya arr ngan laki pns baran kan.

Newer Post Older Post Home