Pages

Wednesday, April 27, 2011

bagi cek tendang hantaran kawen...

gambar sekadar hiasan.
nie cek kosong kat ofis aku, kalau aku yg sain sah2 tak laku huhuhu..

korang pernah dengar kes camni? aku baru je terdengar orang dok cite....hampeh tol keluarga belah laki tu boleh bagi cek tendang, kiranya dia kawen free je kan. dah tu belah laki bagi cek tu selepas dah  akad nikah n majlis kawen dah berlangsung. orang sepatutnya duit hantaran bagi awal 2, 3 bulan kan. sian tol kat  bapak budak pempuan tu. 



4 comments:

Myra Jay said...

Mmg kes naya... :) Myra dulu sbln sblm kawen br phak laki antaq duit hantaran

h3r0 said...

bagi bankers cheque..
confirmlepas.. mak bapa perempuan senang hati..

izyantyPersonalTaste said...

myra : a'ah kes naya..nak buat camna lg dh jadi laki bini pun, terpaksa le akur...

h3ro: mslhnya dia tak bagi banker cek,nampak sgt nk mnipu konon2 ada duit.pdahal nak kwen free.

hata said...

skrg pekara yg kita fikir tak boleh berlku akan berlaku. Kes cmtu mmang jadi satu tamparan bg keluarga pmpuan. mamang celaka betul. Baru ni seorang kontraktor kelas f dan bekas Ketua Pemuda Pdng Rengas bernama Khusairi Bin Din beri saya cek untuk bayar sewa rmah yang tertunggak 6 bulan.Pd mulanya saya benarkan diatangguh bayarn sebab dia takde kerja, tak dapat kontrak kjaan. Bila dia nak pinadah dia kasi saya 2 keping cek sebag penyelesaian dan kalut-kalut ambil brg utnk pergi.Bila sya bank in , bank kata akaun dia sudah ditutup. Saya call hp; 0162674344 berpuloh kali tak jawap. bilakemaskan rmh tjumpa lamat dia di No.26 Tmn Impiana Lubiok Merbau,heeh memang kalau tengok orangnya memang tak sangka lansung. cakap selalu pasal ugama, tp perbuatan memang celaka lahanat betul.

Newer Post Older Post Home