Pages

Thursday, June 2, 2011

aku dipaksa oleh ....anak-anak bos


kemarin anak2 bos mai ofis bawa kertas yg kat atas tu kat aku, suh buat bintang, aku dah keja banyak kemarin, dok paksa aku buat gak, so aku pun le jugak walaupun ckit. depa siap tinggal kat ofis kertas tu suh aku siapkan sampai habis gak.


so pagi tadi pas selesai keja aku pun mengayam le bintang2 kat bawah tu...

4 comments:

alinac lover said...

cumil

izyantyPersonalTaste said...

tq ^_^

Myra Jay said...

Lama tak buat bintang tu:)

izyantyPersonalTaste said...

myra : he3...zaman2 sekolah dlu minat buat le kan

Newer Post Older Post Home