Pages

Thursday, June 16, 2011

cepatnya dh episod akhir nora elena

                                                                                                nora elena akasia tv3 300x203 Download Nora Elena Episod 22



hari nie last cite nie ek....aku ada 2, 3 episod gak yg termis tup2 dah nak habis lak. drama melayu memang sat je. cuba drama indon makan bertahun letih menungu kesudahanya...walaupun letih menungu tengok gak kan huhuh

petang2 balik keja aku layan drama indon tv9 nakita, sedih tol mula2 drama tu, aku lak yg asyik nagis....

kesudahan drama nora elena apa le kan...tak sabar nak tengok...:p


p/s: pas nie ada drama Aaron aziz lg kan kat tv3..tajuk pe thah tengok iklan aritu macam best je

4 comments:

Myra Jay said...

Hah, dah episod akhir??? huhuu..
Pasni nak marathon layan on9 la citer nie :)

izyantyPersonalTaste said...

myra : yup dah last episod..cam tak puas g tgok drama nie huhhuhu...

Anonymous said...

tulah...kena ulang siar blk drama ni kan...

izyantyPersonalTaste said...

anon : a'ah perlu ulang balik n bagi pjg skit drama nie he3

Newer Post Older Post Home