Pages

Friday, June 28, 2013

Bagus sangat ke MAIXARA C- SENTIAL?









Assalammualaikum

Maixara c -sential rasanya ramai yang dah pasal vitamin ni kot, aku perasan jugak tapi tak ambik port sangat, tunggu tengok testimoni orang dan review blogger baru aku nak makan hahah. Rasanya dah lama kuar produk nie n dah ramai yang makan dan berjaya pun kan. yang menarik tentang pasal produk nie of coz sebab boleh buat kulit cantik dari dalam kan. ok malas nak cite panjang korang baca sendiri ek n aku dengan gigihnya cari review dari blogger yang dah cuba produk nie. ini adalah produk Bumiputra haruslah support kan.

ai nak jual murah-murah je sempena nak menyambut ramadan yang bakal tiba, sangat baik untuk ubati keletihan, so bulan puasa tak dak lah letih sangat bila makan vitamin nie ok

HARGA RM 89
POSTAGE RM 6
TOTAL RM  95
Berminat boleh contat saya 019-4290584 / izyanty10@gmail.com



HARGA ASAL RM 99.90


REVIEW DARI BLOGGER








Apa yang membezakan Maixara C-Sential dengan yang lain?


1. Sudah tentu kerana sumber kolagen nya yang HALAL dan bersih, diekstrak dari kulit ikan TALAPIA merah! Sumber akuatik yang murah namun dengan kecanggihan teknologi yang dibangunkan industri tempatan, ekstrak kolagen yang terhasil berkualiti premium dan mudah diserap tubuh (molekul kecil). Harga produk juga tentunya buat anda tidak berkira untuk membeli (berbaloi2).

Kolagen inilah yang memberi nutrisi pada kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, menganjal dan membina sel2 baru dengan lebih sihat dan sempurna, merawat luka dan parut, mengenyalkan otot/sendi selain membuatkan kulit halus dan licin. Pengambilan konsisten mengurangkan risiko osteoathritis, osteoporosis dan arteriosclerosis. Kajian klinikal awal menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%! wow..

2. Ekstrak strawberi berikan warna dan perasa sebenar kepada tablet Maixara C-Sential, bukan perisa tambahan semata2. Yang bagusnya tablet ini boleh diKUNYAH! Berbanding produk lain yang hanya ditelan saja, tentu nya ia akan merangsang deria rasa anda pada sesuatu yang lebih istimewa. Buah ini juga kaya dengan nutrisi dan vitamin serta tinggi antioksidan yang berperanan menjauhi radikal bebas, melambatkan penuaan pramatang, mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser dan mengimbangi paras gula dalam darah.

3. Vitamin C 1000mg dan glutathione, dos yang menepati piawaian dan sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita. 




Fungsi utama Maixara C-Sential:



1) Mencerahkan dan mengebukan seluruh badan dgn sekata
2) Melembabkan kulit dan menghaluskan kulit dan seluruh badan
3) Menganjalkan kulit (agen anti oksida dan anti penuaan)
4) Merawat jerawat, mengurangkan jeragat.




Kesan dpt dilihat seawal 7 hari. Kerap Minum air dengan banya sekurangnya 2 ke 3 liter sehari. Kesan ketara yang bakal dapat dilihat dalam 7 hari ke 10 har ialah Kulit semakin cerah dan berseri serta menjadi lembut dan halus. Kesan Parut jerawat dan jeragat akan semakin pudar dan wajah tidak menjadi kusam lagi.

Produk ini bukan sahaja boleh di ambil oleh wanita malah lelaki juga yang berumur 13 tahun ke atas. Ia juga sesuai untuk ibu menyusu dan ibu mengandung sebaiknya selepas 5 bulan dan keatas.Usah ragu dengan status halal dan selamat kerana produk ini dijamin 100% Halal dan Selamat, Tiada gelatin,dan merupakan Produk Bumiputera dari kilang bertaraf GMP Muslim.

Cara penggunaan:
1 kotak mengandungi 60 biji tablet ( untuk 2 bulan )
Ambil  1 biji slps mkn mlm
Tablet boleh ditelan atau dihisap atau dikunyah seperti gula gula.



















TESTIMONI










1 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

rasa syok lak sbb leh kunyah..

Newer Post Older Post Home