Pages

Wednesday, April 3, 2013

cctv dalam blog..



Assalamualaikum...
 Aku dok masuk mana2 blog sekarang nie ramai yg ada cctv kt blog depa...camna cctv tu berfungsi aku tak taw camna, leh nampak muka orang ka yg dok tengok blog depa ek...tiba2 aku yang rasa cuak cctv tu bergerak merata kang nampak aku tengah makan kacang dal pedas lak hahah...leh aku terfikir sampai camtu, padahal tak pun kan, dia nampak link kita je kot...sapa2 yang pasang cctv kt blog leh lah cite kat aku yg jakun nie camna dia berfungsi ek he3..

kacang dal pedas manis sedap ok...tapi spoil kecil2..kena makan ngan sudu baru puas...over lak dlm ofis makan kacang ngan sudu bagai...kunyah2 sebab lapar breakfast i le nie huhu..

0 comments:

Newer Post Older Post Home