Monday, October 31, 2011

REVIEW VEIL NIKAH - BATCH 1

Assalamualaikum...seperti yang dijanjikan minggu lepas, minggu nie nak review pasal veil nikah yang ditempah oleh sepupu aku kan, jom layan gambar kat bawah nie. by the way aku sangat happy sepupu aku sangat suka dengan hasil kerja tangan aku...ramai dah book veil nie taw...

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SEPUPUKU JAMILAH DAN FAZLI
SEMOGA KEKAL HINGGA KEAKHIR HAYAT DAN BAHAGIA SELALU.
SELAMAT MELANGKAH KE ALAM BARU JADI ISTERI SOLEHAH OK.

 











p/s : aku guna veil kain lembut, sangat cantik bila beralun...


BATCH 2 KLIK SINI


bagi yang ingin membuat tempahan boleh contat aku 019-4290584 (izma) or PM FB...tempahan untuk tahun 2012 masih dibuka.

8 comments:

Myra Jay said...

Memang cantik Iz, tak nampak sarat, simple dan kemas :-)

Warna baju pengantin terangnyer, myra suka, tp masa nak kawen tak leh pilih kaler camni sebab en suami takmau pakai :-)

izyantyPersonalTaste said...

myra : thank's..
a"ah memang terang baju, dlm gambar nampak cantik...dia paksa laki dia pkai gak pink terang hhaha..

Nisa Dawi said...

TUMPANG TANYE...KLO BESAR CAMNI..SAIZ NYE CAMNE YE?

izyantyPersonalTaste said...

nisa : yang nie saiz 1m 1/2 panjang veil harga dalam rm 120++

Nisa Dawi said...

bulat ke bentuk camne ye..

izyantyPersonalTaste said...

nisa : veil bentuk 4 segi bahagian bawah je kita potong bulat. jenis veil lembut.guna kain lace pengantin untuk tampal atas veil.

boleh request untuk bentuk...kebanyakan yang dijual di kedai bentul oval dan jenis veil keras..

Mrs Aya said...

veil 2 yang mane..compius

izyantyPersonalTaste said...

cik aya :kat atas tu veil yg org tempah.so kalau nak veil mcam kat post nie kna tempah,baru sy jahit.kalau nak sewa boleh tengok yang kt sini

http://izyanty.blogspot.com/2012/02/veil-untuk-disewa.html