Pages

Friday, October 14, 2011

mangkuk percuma.....


nie lah mangkuk percuma yang aku tertarik terus nak beli ubat gigi darlie. see besar tol kuasa perkataan percuma tu terus membuat perasaan membuak2 untuk membeli kan :p

 ingatkan leh dapat 2, rupanya dapat satu je...tengok dalam gambar cam besar je...padahal sederhana je...
ini ubat gigi yg saiz besar rm 7.30.
yang sederhana rm 6.30 dapat percuma piring kalau tak silap, corak jenis lain aku tak berkenan...


p/s: haruslah p beli satu lagi sebab nak mangkuk percuma hik..hik2, bilik air ada 2....tapikan aku tak suka guna Darlie...konfius2 tak faham mana harus dipilih kehendak ngan keperluan hahha

3 comments:

eva said...

hehheeh.. dulu salu gak beli.. suka buat collection hehe

izyantyPersonalTaste said...

eva: he3..sama lah..

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik gak mgkuk tu.. ^__^

Newer Post Older Post Home