Pages

Thursday, May 12, 2011

ROTI MAT SALAI - PRODUK BUMIPUTERA

 mat chicken RM 3.50
 
rasa boleh tahan sedap, tapi kan roti nie cam nipis sangat  angkat nak makan pun susah arr coz lembik bila diapit daging. harap diaorang dapat meningkatkan kualiti produk ini ok. eh boleh tak tulis komen camtu, nanti kang tak pasal2 aku lak yg kena saman. waaaa takutnya......... :(


 dibalut ngan kotak kat atas nie.

 pertama kali makan dan tau kewujudan mat salai nie. kat dalam kampung aku ada orang jual. yang pasti ini adalah hasil usaha belia muda negara kita. bagi yang berminat nak berniaga produk mat salai, diaorang ada sediakan kios dan lori bergerak, ada banyak pakej leh pilih.ada banyak jenis pilihan dan jus jugak.


untuk maklumat lanjut boleh rujuk dekat website ini  
PENGENALAN

Mat Salai Sdn Bhd adalah sebuah syarikat 100% Bumiputera dengan modal berbayar sebanyak RM500,000 yang ditubuhkan pada 14hb Disember 2007 bertempat di No.69, Jalan 2/22, Taman Perindustrian Puchong Utama, 47100 Puchong, Selangor Darul Ehsan.
Pada bulan Julai 2008, Mat Salai Sdn Bhd telah berpindah ke pejabat yang lebih besar dan selesa di No.5, 5-1 dan 5-2, Jalan Puteri 5/20, Bandar Puteri, 47100 Puchong, Selangor dengan menyewa bangunan tiga tingkat. Ia merangkumi bilik pameran di tingkat bawah, bilik operasi di tingkat satu dan bilik mesyuarat / latihan di tingkat dua.


Program inovatif ini selaras dengan seruan kerajaan untuk melibatkan belia-belia yang mengganggur untuk menceburi bidang perniagaan.Ramai di antara mereka yang beminat tetapi tiada modal dan pengalaman.Jesteru itu hasrat kerajaan negeri untuk bergerak cergas dalam pembangunan belia niaga dapat dijalankan bersama program yang kami kenalkan ini.Ini adalah tindakan strategik bagi menangani masalah pengangguran. 

 



   
 
   




 


3 comments:

CT NoArIzAh ArIs said...

Nmpak mcm sedap tapi x nmpak lagi kat seremban ni atau akk yg x perasan... igt2 nama ni nnt nmpak leh cuba rasa lak.

Myra Jay said...

Penah baca blog diorg cakap pasal Mat Salai nie sedap, tp Myra xpenah jumpa lg gerai nie :)

izyantyPersonalTaste said...

myra :mybe tak banyak tempat yg buka lg..

Newer Post Older Post Home