Pages

Wednesday, May 4, 2011

PUDING yang tak menjadi

diapit cake dan strowberi

lain kali cuba lagi lah, nape thah kalau aku buat mesti jadi lembek, dh ikut sukatan dia cam resepi kat tenet tu, yang nie je aku saje buat dalam gelas, yg satu lagi dalam bekas, tak leh nak potong lembik huhuhu...dh aku masak tengah malam, tak tau le pula tepung kastad bila kena air leh keras, aku lak betul bentul buh satu cawan terus, jadi cam batu arr kan nak hancurkan dia balik. siap belender lg tau. lain kali nak cuba lg letak tepung  kastad sikit2 baru kacau.


p/s : aku yang tak lalu nak makan, orang lain cakap ok je, aku mual bila ada cake.

2 comments:

Myra Jay said...

Kadang mmg kita buat sendiri jd xlalu makan.. Dari gambaq cam sedap je Iz, pe kata bg Myra rasa sikit? :)


**Iz buatler pop up window, senang xler terkeluar dari entry kita :)

izyantyPersonalTaste said...

myra : btol2 bila buat sdri mesti tak lalu mkn, nak rase ek lain kali buat lg leh rasa he3..
ok dh buat pop up window, sebelum nie tak tau pun,tq.

Newer Post Older Post Home