Pages

Friday, May 6, 2011

dress tengah promosi cepat beli sampai 8/5 nie je

aku teringin lama dah nak beli dress, p cari kat kedai tak jumpa yg berkenan. bila  jumpa yg berkenan harga lak ratus, terus tak jadi beli.

kemarin aku dok usha fb nampak ada satu fb nie dok buat promosi tanpa caj pos dress labuh camni just RM69 sahaja, murah le kan, desing dia pun cantik kat tangan n leher. aku nak yg colour merah tapi dah habis. tinggal 2 colour kat atas nie je. so korang rase aku pilih colour pe ek...cer teka...cer teka ..hahahah.


setiap colour ada satu je ok, sape cepat dia dapat ok...ada mini dress n blous semua tak  caj pos sehingga 8/5/11 nie je.

KLIK SINI UNTUK SHOPING DRESS

2 comments:

Myra Jay said...

Iz, kaler biru cantik:)

izyantyPersonalTaste said...

myra : mmg cantik, tp xsuka biru huhuh

Newer Post Older Post Home