Wednesday, September 4, 2013

Nah Air 20 sen De Pauh Garden


Assalammualaikum
nie cite lunch minggu lepas, kitaorang 3 beradik makan kat luar..almaklum awal bulan semua pakat berebut nak belanja makan kan.

 set asam pedas rm 8.90
aku makan set nie...ok sedap 98% suka





  1set ngan air, nasi goreng pe thah

nasi goreng butter
total 3 orang makan RM 35 ok harga still releven dengan view dan hiasan makanan yang cantik





ok gambar bawah nie kita ambik kat http://depauhgarden.blogspot.com restoran nie, gigih print screen  taw, coz tak leh save n copy kedekut gambar tol nak buat publisiti pun terbantut taw...tapi nak buat gak sebab aku rasa tempat nie best bila makan time siang konsep garden le kata kan, selalu aku p malam je makan westen food org ramai feeling tak best. siang feeling best kena lak time aku p orang dah tak ramai. oit sebulan sekali leh la p tempat nie kan...tambah2 time gaji..makanan pun boleh tahan sedap. 




lokasi
De Pauh Garden
lot pt 1618 mk 6
jalan permatang pauh
13500 permatang pauh
seberang perai tengah
04-3991618

dekat gak lah dlm 15minit ngan umah aku, depan politeknik seberang perai, tempat kita belajar dulu, zaman aku study dulu tak wujud lagi. Nampak tempat study pun dekat ngan umah, sampai ke tempat keja pun dekat ngan umah tak sampai 5 minit p keja. aku memang ditakdir kan hidup di kampung...alhamdulilah suka. so isu 20 sen saya still boleh dok diam2...orang lain sila tulis ketidakpuas hati anda di wall PM ok...kot2 ada respon :)


akhir kata hidup lebih warna warni bersama candy shawl Izyanty Collection


p/s kemarin punya  tulis tak dapat post nanti timbul kontroversi lak kan, so i just simpan dlm draft je lah.

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

sedap2..

yui dah dpt tudung kak.. nanti nak pm hrga borong or agent =)

izyantyPersonalTaste said...

nuyui :ok dear..thanks..:)

wunny said...

Dulu masa study kat penang selalu pegi sini. Superb!