Pages

Wednesday, September 11, 2013

Mee rebus tulang yang sedap


Assalammualaikum....sapa peminat mee rebus...selalu mee udang kat sg dua yang femes kan, so kali nie kita nak gitaw kepada yang belum taw selepas sungai dua tu ada kampung lagi, a.k.a dekat ngan kampung aku..dekat area kampung aku ada banyak kg kecil lain -lain lagi so mee nie dekat Jalan Permatang Pasir...mee rebus nie sangat femes dikalangan penduduk berhampiran, salah satunya sebab sedap n lain dari lain sikit dari mee selalu kita makan kan, sebab nie mee tulang, oit bukan tulang semata2 ek ada isi gak dan sangat lembut bila makan kuah dia sangat sedap bukan kuah sup, tapi kuah mee rebus versi tulang rasa lain dari lain, siap ada udang, telur n daging lagi taw semua lengkap, yang lain dari lain lagi mee nie siap letak cili padi selalu orang letak cili merah kan, cili padi mau terangkat makan, buat pengemar pedas cam saya heheh...

HARGA SATU PINGGAN RM 5 tak pernah p makan kat kedai dia pun selalu beli bungkus bawa balik je. kedai dia terletak di jalan besar Pematang pasir,Pmtg Pauh...kawasan kampung tepi jalan.





Santai-11-apr-1 (47)

kredit pic sini
kalau korang dari Sungai Dua kedai nie letak belah kanan ada banner tulis MAK NGAH MEE REBUS TULANG.

kalau dari permatang pauh kedai nie selepas Jabatan Pelajaran Negeri P.P sebelah kiri ek..

kedai nie buka tengahari-malam

3 comments:

Myra Jay said...

Myra pernah try Mee udang kat area situ la, kt Bgn Tambang ngan 1 lg sebelum situ klau kita dari Sg 2.. :)

Kt MakNgah ni tak pernah try plak

izyantyPersonalTaste said...

myra...kedai nie kawasan kg kalau lalu selalu tak perasan sgt dia cam kedai kopi...sebelah tu ada kedai gunting rambut..dkt ngan kg iz..

nuyui a.k.a miss YUI said...

uih..sedap tu kak..

Newer Post Older Post Home