Pages

Friday, September 6, 2013

sos cili tak bersalah..




Assalammualaikum

Dua tiga hari nie aku kemain taksub ngan sos gara-gara makan kentang goreng..dok perasan gak lak napa sos nie tiba-tiba jadi cair sekali tuang keluar banyak, terus fikir ok tak nak guna yang nie lah nanti guna brand  yg lama dulu lg ok. masa tengahari kemarin time kita guna sos tu kita pun membebal kat mak kita, sos nie awat jadi cair tak elok dah ka? so mak ai pun jawap sos tu tak bersalah, mak yg letak air dari sos lagi satu yg nak habis tu masuk dalam sos baru...oic patutlah cair semacam je...rupanya mak kita yang letak air rupanya huhu...


2 comments:

Myra Jay said...

Hheeee, kesian sos dipersalahkan :D

syue wana said...

hehhe..pilihan saya tetap sos cili thai..dulu kini dan selamanya..haha

jom singgah..
untuk tambahkan ilmu
www.freevitamin.my

Newer Post Older Post Home