Pages

Tuesday, September 25, 2012

make-up pengantin cantik, murah dan tahan lama




MAKE-UP BERTUNANG - RM 70
MAKE-UP NIKAH - RM 100
MAKE-UP DINER - RM 50
BERMINAT SILA CALL 012-5099605 Nurul Ain
AREA PENANG & KEDAH SAHAJA


Assalammualaikum....kepada bakal-bakal pengantin yang masih tercari-cari mak andam untuk hari bahagia anda boleh lah menghubunggi sepupu saya untuk servise make-up, harga murah je tapi cantik dan tahan lama. By the way aku sangat rekemen u all untuk guna servise beliau sebab dia make-up cantik mengikut citarasa remaja masa kini, sebab dia pun remaja lg so taw kehendak n trend masa kini. dah ramai gak lah dia make-up aku pun sibuk nak book gak  tapi tak taw bila nak kawin hahhaha...aku memang suka cara dia make-up berbanding kedai pengantin yang berpengalam bertahun2 tu. sebab ramai sepupu aku dah kawen so aku dapat compare mana make-up lagi terbaik. 

Biasanya dia akan p akan p make-up ke rumah pengantin, so lagi best kan pengantin tak yah terkejar2 masa nak ke kedai.


untuk lain2 perkhidmatan perkawinan boleh tengok dekat FB personal sy atau page izyanty collection

Newer Post Older Post Home