Wednesday, August 15, 2012

Header blog baru untuk izyanty personal taste

IzyantyPersonalTaste

Assalamualaikum....kemarin aku sangat bosan n semagat nak edit gambar ngan efek lampu nion sgt membara hehe, sebab tengok ramai orang dok edit gambar guna software online cantik je, aku pun nak buat gak, tapi bila aku edit tak cantik pun kan, janji ada efek retro lampu bulat2 tu hahah...

sapa nak edit gambar ada efek cantik2 leh KLIK SINI ( PHOTO EDITOR ONLINE )

blog dah bersawang kot, anak dara yang malas menulis cam selalu lah kan, tak taw lah nak jadi apa kan, asyik malas je isk2 :p 

sok aku dah leh cuti taw, tak yah susah2 minta cuti, bos dah bagi cuti 11 hari,lama gak kan, tak taw lah nak buat apa cuti lama2 nie,  hidup solo memang bosan n tak best kan. tak excited pun nak sambut raya. Baju raya pun biasa2 je. persiapan kuih raya pun lum beli lagi, aku just nak buat cake coklat n conflik coklat je, lain2 tu nanti baru nak tunjuk2 kat kedai he3..


Disebabkan sok dah mula cuti of coz lah aku tak online selama 11 hari  bercuti, memang tak minat online bila kat umah pelik kan huhuhuhu.


Dikesempatan ini saya ingin memohon maaf diatas segala salah dan dosa saya kepada semua kawan2 blogger, saudara mara, dan customer IZYANTY COLLECTION. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI,MAAF ZAHIR DAN BATIN. JOM SAMA2 MENGHAYATI DAN MENGHARGAAI SAAT2 AKHIR RAMADAN.




2 comments:

Myra Jay said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Iz...
Pandai gak edit mengedit ni :)


p/s: Nanti jemput ye Open House rumah Myra, bukan hari Sabtu tau, tapi hari Jumaat sempena Merdeka ;D

izyantyPersonalTaste said...

myra : slmt hari raya :)thank's jemput insyaallah sampai