Pages

Friday, July 22, 2011

special card to special person.....

perhhh aku sangat bosan dok kat ofis nie lum masuk bulan puasa lagi kan...nanti lagi lah tak tau nak buat pe...bosan2 aku buat kad 3D nie- by quiiling....so sapa2 nak tempah pun boleh kad yang simple camni aku jual RM 3.90 sampul surat percuma, korang boleh pilih nak tema apa...insyaallah boleh buat...




PELBAGAI JENIS CARD UNTUK TEMPAHAN

birthday
HARI RAYA
-i'm sorry
-congratulation
-thank you
-missing you
-mother's /father's day
-i love you
-happy wedding day
-happy engagement day
-friendship card


Kepada sapa2 yang berminat boleh le buat tempahan dari sekarang harga bermula dari
RM 3.90 



boleh PM FB @ 019-4290584

setiap desing akan dibuat berbeza....desing yg sama akan dibuat atas permintaan sahaja

p/s : DESING BARU AKAN DIUPLOD KEMUDIAN

Newer Post Older Post Home