Pages

Thursday, July 21, 2011

sabun emas tengah hot sekarang

24 K GOLD SOAP




Ada sapa2 pernah pakai sabun nie??? aku dok p kedai akak yang jual sabun nie...mak ai ramai tol makcik2 kat pasar tu dok singah beli sabun nie. tapi kan sabun nie agak mahal gak lah kan... so akak yg jual nie kreatif sikit dia jual potong kecil so semua orang mampu beli kan. kalau kedai lain jangan harap leh buat camtu kan, pengasas dia pun xnak jual kecik2 bagi orang cuba dulu..

apa yang best sangat pasal sabun nie ampa baca kat bawah ok...aku nak cuba gak tapi kan aku alegik ngan emas huhuhuhu

kalau nak beli potong cuba dulu leh roger aku di 019-4290584
RM 10.00  tahan le kot sebulan

Alami Perubahan Wajah Hanya Beberapa Minit...

Bertindak sebagai antipenuaan semasa membersih wajah agar berseri dan bersinar. Sabun kecantikan wajah membantu mengatasi masalah kedutan serta mengimbangi ton warna kulit agar menjadi lebih anjal, lembut, cerah dan gebu tanpa suntikan.

FORMULASI UNTUK MENGHILANGKAN GARISAN HALUS


ZMasha 24k Pure Gold



Kajian saintifik membuktikan emas mampu menggalak penyerapan molekul oksigen ke dalam kulit serta membolehkan sel berada tahap paling tinggi yang menghasilkan kulit sihat berseri dan bersinar.
Mempunyai 99.9 hablur emas yang tulen.


Cara Guna:
Gosok sabun dengan air sehingga berbuih pekat,ratakan dimuka/leher selama 2 minit kemudian bilas sehingga bersih.

Catitan:

  • Boleh digunakan sebagai masker seminggu sekali(biarkan diwajah selama 10minit-kemudian bilas bersih).
  • Sesuai untuk semua jenis kulit(kecuali jerawat yang teruk).
  • Sesuai untuk yang berusia 18 tahun keatas lelaki dan wanita.

Harga:
  • Semenanjung Malaysia: RM69.00
  • Sabah & Sarawak: RM75.00


p/s : jom le beli kat mak yang tersayang...orang muda pun leh pakai jugak le...

0 comments:

Newer Post Older Post Home