Pages

Monday, February 3, 2014

Burger tepi jalan lagi sedap

 Burger nampak sedap, tapi tepi jalan lagi sedap,...lagi satu daging tebal aku tak suka, daging burger Ramli gak aku suka. nie just rasa sikit je adik akunye..sib baik aku tak order..  




 nasi ayam hainan...menyesal order tgok pun tak lalu nak makan..mahal lak tu



makanan korea my sis...korea sgt sampai ada acar timun he3..

air free hokey restoran baru buka kat kulim...dia ada 4 kedai kat situ tapi satu syarikat...so dok je salah satu kedai yg ampa suka menu leh order dari kedai berlainan.

konsep cafe dia best lah jugak kalau nak santai2 n sembang2 kan...tapi kan kedai kopi dia awat mahal cam starbuck tapi tak sedap pun..

1 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lain org lain citarasa kan..hihi

Newer Post Older Post Home