Pages

Tuesday, May 7, 2013

Boleh lah layan drama lepas nie




Izzue Islam & Tiz Zaqyah (2)






Assalammualaikum......

Dah stop cakap pasal politik bosan lak aku rasa.apa-apa pun setiap orang ada pendapat masing, walaupun berbeza pendapat dan idealogi jangan sampai putus persaudaraan ok. Benda-benda camni normal  sebelum dan selepas akan ada isu. Dan aku rasa kalau nak buat sesuatu tu kena fikir lebih kreatif dan inovasi sebab rakyat malaysia nie buat p lah apa pun, akan cari fakta, berusaha gigih buat reasearch dan macam lagi lah, dan bila ia diputar belitkan sampai orang tak akan tahu sapa yang betol dan sapa yang salah. Dan setiap orang yang gigih tu ada agenda tersendiri. Baik buruk terpulang lah camna korang fikir. kadang2 kita suarakan pendapat org kata kita nak laga2 kan. just pendapat okey.!!!! itu hak masing-masing. :p

sebagai umat islam aku rasa kekuatan kita adalah doa dan yakin dengan Allah...sila bersihkan hati dan diri sebelum u nak pimpin orang lain. Kadang-kadang Allah tak bagi sekarang mungkin ada sebab dan belum masanya. so kita kena audit diri sendiri dulu baru pandang orang lain.

DAN tak payah nak sindir2 orang yang tak pakai tudung, baik korang Doa diorang  tutup aurat hokey..

Yeahhh boleh layan drama "sebenarnya saya isteri dia"...2 minggu hokey tak dak kat tv semata-mata sebab Pilihanraya....tak sabar nak tengok minggu nie harap2 ada. Saya Taw kerajaan beli TV3 hahahh...


3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tak sbr nak tgk..

Myra Jay said...

Biasala bab politik Iz, kadang rimas kan ;)


**Myra pun xsabar nak tunggu ari Jumaat, nak layan drama ni.. sedih 2 minggu takdak ;D

Lyeen De Syifa said...

betul tu...dah ahbis musim politik..xyah nk gduh2 kan..eheh..yg pnting kita doakan kesejahteraan ngra kita..yeahh..:)

lps ni pulun tgok drama..:D

Newer Post Older Post Home