Pages

Friday, January 13, 2012

petua hilangkan sakit gigi

kalau ada yang sakit gigi tengah-tengah malam n xdak ubat nak makan, aku syorkan korang selongkar dapur cari bunga cengkih...kalau dok umah bujang comfim xdak kan then tak reti nak guna pun bunga cengkih untuk apa kan he3 ( itu aku :p )...sib baik aku dok ngan mak aku.

ambik satu je bunga cengkeh then letak kat gigi yang sakit tu pastu gigit...insyaallah sakit tu hilang.


p/s: badan dah sakit-sakit n rasa sejuk melampau, mata berair dan selsema pun nak join gak-akibat kena hujan kemarin le nie...aku nak balik tido je nie tarik kain selimut. ambik ct 1/2 day le kot nanti

5 comments:

alinac lover said...

tok yong suka gigit bunga cengkih

nuyui a.k.a miss YUI said...

petua yg sgt mudah ni tp xpernh try..hikhik.

Redbloodsnow said...

erkss...cam tak sanggup je zie nk praktikkan petua ni. coz i hate cengkih. hehehe

izyantyPersonalTaste said...

alinac :org dulu2 guna petua nie utk hilangkan bau mulut.

nuyui :nanti leh try :)

redbloodsnow : camtu ek...leh cuba petua lain.

ketikketok said...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan daripada alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

Newer Post Older Post Home