Pages

Wednesday, January 11, 2012

perlu ke berkata- kata


Kadang- kadang rase orang tu tak jujur ngan kita, macam- macam alasan yang diberikan, maybe untuk mengelak atau menpergunakan kita,  but i tak kisah pun kalau nak reka cite or nak bagi pelbagai alasan...i stiill percaya Allah akan tunjukan kebenaran jugak one day...tawakal kepada Allah dalam segala hal dan terus perbaiki diri.. :)…dan percaya serta yakin dengan Allah, mungkin itu yang terbaik untuk kita. sesungguhnya dia lebih mengetahui dilangit dan dibumi.

p/s : paling penting jangan mudah percaya kat orang kot kan..


2 comments:

Myra Jay said...

InsyaAllah Iz, yg penting percaya dengan Allah..

izyantyPersonalTaste said...

myra :ye insyaallah...amin :)

Newer Post Older Post Home