Thursday, March 29, 2018

TONER terbaik yang pernah aku pakai

Hai u all
Assalamualaikum..

Hari nie kisah toner lak, ok tak? Sebelum nie aku bukan pakai toner pun kat muka, mybe sebab malas kot hahah...Selalu pakai pencuci muka je, pastu dah cukup. Camna aku boleh terjebak nak pakai toner muka tah, sat nak ingat balik...oooo rupanya terpengaruh dengan testimoni ada member dalam group whatsapp pakai untuk hilangkan jerawat teruk berkesan. So apa lagi aku pun terketaq-ketaq gak nak cuba kan. Normal arr kulit aku still gak naik jerawat walaupun pun dah beranak, dulu orang kata kalau dah beranak semua darah kotor keluar then kulit boleh cantik. Tapi betol gak lah mitos tu memang lepas bersalin kulit semua satu badan, muka jadi licin dan lembut je. Lepas dah lama-lama tak dak nya dah macam tu, dah macam-macam ko makan, of coz lah jerawat pun nak naik jugak, mybe kulit aku perasan remaja lagi kot hahaha...

Mula-mula tu spray kat tempat jerawat je, ok berkesan sok dah kecut, bagus kan. lepas tu baca testimoni orang lain lak depa kata buat toner muka, muka jadi flawess. so aku pun buat toner lah senang muka jadi flawess sapa tak mau ditambah pula jerawat pun hilang. Selepas aku dok buat toner muka, jerawat pun takut-takut nak keluar, kalau ada pun kecik sangat n dah siap masak. sekali sekala ada gak lah besar time period or makan belacan. Tapi tak dah hal lah dia boleh kecut dengan cepat dan hilangkan parut dengan pantas.

Mesti hangpa excited nak taw toner apa yang aku pakai kan, kalau tengok dari luaran tak nampak macam toner biasa-biasa pun. of coz nie bukan toner biasa-biasa taw tapi Luar biasa. 
Taraa body odourless by dexandra fungsi dia 2 dalam 1 untuk kulit dan hilangkan bau.

kalau hangpa allergic makanan laut gatal-gatal muka,hidung or mata spray je muka, jangan lupa pejam mata lak. Lepas dah spray comfim tak gatal lagi.

aku guna untuk anak aku jugak, kadang jadi ruam n gatal-gatal spray je terus ok. aritu anak aku jadi bisul so spray gak 2,3 hari dah kering.

lagi satu kalau bau busuk kat mana-mana hangpa spray je selesai masalah taw.










kalau hangpa nak cuba bo nie whatsapp aku 019 4290584

Page facebook Izyanty Collection kat page banyak info pasal perfume setiap hari jangan lupa follow taw.


Facebook Personal Izma Yanti

No comments: