Tuesday, March 27, 2018

CHALEUR bau mahal tapi harga murah-Dexandra

 Assalamualaikum...hai u all...hari nie aku nak share perfume yang best kat hangpa, perasan tak bila kita pakai perfume mahal confiden level kita lebih tinggi. Apa yang ada dalam perfume mahal nie sebenarnya? ofcoz lah disebabkan keunikan bau dia dan tahan lebih lama yang buat orang sanggup beli perfume mahal kan. kalau beli perfume biasa sikit-sikit nak kena spray kan, bau cepat hilang.

Pagi tadi aku saja nak cuba bau CHALEUR by dexandra, ya Allah bestnya bau nie, fresh , sweeat dan rasa lebih berkeyakinan hari nie he3...yang lebih unik lagi bau sama cam minyak wangi mahal tu. selalunya aku pakai perfume dexandra  pagi sampai ke petang still bau. aku suka letak kat baju sama sebab selagi tak basuh selagi tu bau wangi ada, walaupun hangpa campak dalam bakul nak basuh. 





Gabungan Passionfruit, GrapeFruit dan Peone membuat hangpa lebih tampil yakin untuk berjumpa dengan orang ramai taw, kemain ayat aku hahahah. Kalau hangpa pertama kali nak cuba perfume dexandra aku suggest beli mini perfume 2, 3 botol dulu, kalau hangpa rasa kena ngan jiwa hangpa baru beli botol besar ( mini perfume RM 10 je ) kalau hangpa tak taw nak pilih yg mana aku boleh tolong rekemen bau mana yang best.



Chaleur termasuk dalam kategori Luscious Series.

Harga biasa: RM75 (35ml)

Harga luar biasa promosi: 


kena whatsapp baru dapat special price 019 4290584

😍
---------------------------------
Koleksi De'Xandra terdiri daripada bauan SEXY, FRESH, SOFT & ELEGAN untuk hangpa pilih.





kalau nak rasa nak cuba haruslah
whatsapp 019 4290584 

Page facebook Izyanty Collection kat page banyak info pasal perfume setiap hari jangan lupa follow taw.

Facebook Personal Izma Yanti

No comments: