Pages

Friday, January 9, 2015

Buku pertama 2015



Assalamualaikum...
firstime dapat buku nie excited nak baca taw, cetakan ke 5 baru dapat beli.2014 buku nie femes arr.
padahal Diagnosis2 dah nak kuar, aku baru sempat baca yang 1 he3

nasib mula-mula baca menarik hokey.lama2 baca tak menarik lak, sebab penulis lain cam tak menarik minat aku nk baca... boleh camtu hahah...

aku suka penulisan DR Anuar Fazal je kot yang best n menarik n penuh motivasi
kalau keluar buku yang kedua korang rasa aku nak beli tak? rasa cam tak mau beli huhu...tapi kan buku ke 2 tu ada penulisan DR Fatin Liyana tu blogger femes + cantik n penulisan best...camna ek dilema-dilema2 hahah.

boleh tak keluarkan buku diorang berdua je.....taraa depa baru bertunang, pasangan yang sesuai sangat kan.Taniah Dr Anuar Fazal n Dr Fatin Liyana



kredit pic to hazanis.blogspot .com






0 comments:

Newer Post Older Post Home