Thursday, November 21, 2013

pilih pen pun nak yang berseni jugak...SALAHKAH

"Bukan calon pasangan yang menentukan kebahagian kita" 
 "tapi diri sendiri"
"tepuk dada tanya selera"


pasangan hidup kita adalah cermin diri kita, kalau kita nak pasangan yang baik dan sebagainya kita yang kena berusaha menjadi baik dan memperbaiki diri kita kearah itu kan :)

motif : banyak sangat layan drama melayu hahaha



my fav pen  cantik dan sedap bila tulis...beli banyak2 kalau suka he3...tak faham pen ada kaki...beli banyak2 pun still hilang padahal dok ofis sorang2 je...tiba2 jumpa kat tempat lain sgt misteri...mybe malam2 pen jln2 kot huhuh



sedap pulak lagu yg baru kuar  kt rat radio nie


boleh dengar kat SINI

Lirik Lagu 'Salahkah' - Rossa dan Hafiz 
(OST Bukan Aku Tak Cinta)
Ciptaan: Moh. Charly Van Houtten

salahkah ku bila
mencintamu sepenuh hati
sedangku tahu pasti
keluarga tak merestui

biarkan dunia berputar
seiring waktu berjalan
sampai saat nanti tiba
waktu merestui cinta yang terlarang untuk kita berdua

dari jauh ku berlari
mengejar mimpi-mimpi
berat rasanya ku dapatkan semua

dari situ ku sedari
mungkinkah saat nanti
cinta kita berdua bisa ku miliki

salahkahku bila mencintaimu
mencinta sepenuh hati

biarkan dunia berputar
seiring waktu berjalan
sampai saat nanti tiba
waktu merestui cinta yang terlarang untuk kita berdua

dari jauh ku berlari
mengejar mimpi-mimpi
berat rasanya ku dapatkan semua

dari situ ku sedari
mungkinkah saat nanti
cinta kita berdua bisa ku miliki

salahkah salahkah
salahkah salahkah
salahkah salahkah
salahkah salahkah ku...

dari jauh ku berlari
mengejar mimpi-mimpi
berat rasanya ku dapatkan semua

dari situ ku sedari
mungkinkah saat nanti
cinta kita berdua bisa ku miliki


2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nmpk best pen tu..hihi

adrianna syaz said...

Cntik pen tu..sllu suka kumpul pen..tp mmg ilang la..huhu