Pages

Thursday, November 29, 2012

bosannya tengok berita tv 3

Sekarang nie bila buka berita je semuanya nak cakap pasal politik je kan, mual ok tambah2 tv 3...dah lah berita 1 jam banyak dok ulang hal politik je aku tengok. so kena tgok berita tv 9,1/2 jam xdak lah politik banyak sangat. aku memang tak suka politik, serabut tol tengok politik malaysia nie, macam2 hal.baik buat tak taw je. janji p mengundi dah le dari tak p langsung. aku dok tengok ramai gak orang tak p mengundi daftar pun tak. kalau leh  mengundi online kan senang hahahh...tak suka taw tak keadan bila mengundi n minggu sebelum menggundi, jalan sesak je gaduh mulut sana, sini sangat serabut aku rasa.

 Time pilihanraya aku nak dok senyap2 kat umah, jangan suh aku join kampen pilihanraya tak berminat he3...masa pilihanraya yg lepas tu camna thah terpaksa join, bila suh kampen aku xp pun. Dah le aku spesis dok umah tak bergaul ngan orang sangat, suh aku kampen, memang tak ar kan.

0 comments:

Newer Post Older Post Home