Pages

Friday, August 5, 2011

mandi lama-lama untuk elak lapar boleh camtu....?

selamat berpuasa semua, hari ke -5 baru sempat update blog....he3...padahal keja lum siap lagi tiba2 dapat idea nak menulis, nie gara2 anak buah aku datang ofis menyibuk...anak buah tipu2 yang nie...anak sepupu aku sebenarya huhuhu...jom layan aku sembang ngan dia, 


  si mak saudara : adik puasa tak hari nie?


si anak buah : puasa,hari2 puasa tak tinggal lagi.

si mak saudara : tol ka, tak lapar n letih ka?


si anak saudara : tak pun, ni sebab adik mandi lama2 tu tak rasa lapar, kawan adik pun cakap mandi lama2  
                           tak rasa lapar.

si mak saudara : erkkk...ye le tu..thah2 minum air masa mandi.

si anak saudara : tak lah, adik puasa...


si mak saudara : lain kali jangan mandi lama2, makruh tau kurang pahala, tido lama2 pun tak boleh jugak :p


SELAMAT BERPUASA KAWAN-KAWAN BLOGGER :)

0 comments:

Newer Post Older Post Home