Pages

Tuesday, August 9, 2011

8.8.84 bertuah kah aku?

kemarin le birthday aku...hari nie baru nak post lewat sehari sudah....kemarin kiranya 8.8.11 kan cantik ke no tu...aku pun tak tau, tak reti nak menilai bab no nie he3...tapi member aku suka tol tengok no2 cantik kat keta orang lalu lalang, kalau tanya aku langsung tak tau hahahah.. bagi orang cina no 8 nie cam bertuah arr bagi depa kan, tapi kita orang islam tak leh sama2 nak percaya ok.syirik taw...

kemarin dapat banyak wish kat fb, so aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada semua yang beri ucapan dan mendoakan aku. sempena bulan yang mulia ini aku nak beri sedikit ucapan gak he3...harap ampa semua selalu bertuah dan berada dalam keberkatan Allah selalu,...amin. aku nak tuah jugak boleh...jom sebut 44x he3..

orang cakap kalau kita selalu sebut benda yang baik dah jadi cam satu doa kan, so kalau ada budak2 yang nakal jangan le marah2 ngan perkataan yang tak elok...baik korang cakap budak yang bertuah...lama2 bertuah le budak tu...he3...mak ngah aku selalu cakap camtu kat anak angkat dia taw bila dia nakal huhhuhhu..


p/s : sebenarnya aku dah terlupa umur aku berapa kemarin...siap tekan caculator kira umur sendiri huhuhu..dok ingat muda lagi...padahal dah tua :p

2 comments:

Myra Jay said...

Happy Besday Iz..
Moga panjang umur dan dimurahkan rezeki :)
Moga cepat2 bertemu jodoh & berkahwin :)
Moga berbahagia selalu.

izyantyPersonalTaste said...

myra : thank's...amin..

Newer Post Older Post Home