Tuesday, December 5, 2017

Ada apa dengan DIANZ VITAMIN ?

Assalamualaikum....

lama giler tak menulis, selalu sangat tak dak idea, nak tulis status facebook pun aku blur, aku dah kenapa thah hahah...

Dalam banyak-banyak vitamin hampa makan vitamin apa ??
orang makan VITAMIN selalunya ada sebab kan, bukan suka-suka makan. kalau aku makan DIANZ VITAMIN C & E  sebab aku nak selesaikan masalah kat bawah nie 



Dari segi harga aku rasa berbaloi dengan hasilnya, 
rasa pun sedap, DAN senang nak makan.

Kalau dulu bangun pagi asyik selsema, sekarang dah okey, baru makan 2 hari  dah nampak kesan, apa lagi happy lah kan, kalau tak pagi-pagi dah cari tisu, sekarang jimat tisu aku hahah...

bab jerawat ambik masa sikit just sabar dan minum air ikut peraturan he3...



kalau tengok testimonie, banyak yang berhasil dan berjaya dapat kulit sihat







hampa tak mau ka kulit sihat ??

meh la whatssap 019 4290584
ATAU
 PM Personal Facebook



No comments: