Pages

Wednesday, December 10, 2014

TIPS hilangkan jerawat resdung


Hai u all....sapa ada masalah resdung???...serius ramai yang tak taw kan, sebenarnya semua orang ada, dia ada dua jenis satu resdung nampak n satu resdung tersembunyi.

masalah Resdung yg kita nampak tu macam jerawat batu naik tanpa henti, alegik gatal2 bila makan seafod, kuat bersin, mata gatal2 kan dah macam2 rawatan buat tapi resdung tak akan hilang dengan mudah kan.

resdung yang terselindung kulit bebas jerawat + licin realitinya dia makan dalam, bila dah kronik terpaksa buat oprate buang nanah dalam tekak...takut ok camtu.

so sekarang dah ada jalan penyelesaian...just minum supplement S11 FORMULA inshaallah berkesan. ada banyak testimoni yg berjaya taw.

sekarang korang dah taw kan kenapa kita makan produk kecantikan lain tapi still tak berhasil, sebabnya masalah resdung tak dirawat, bila kita guna produk mahal or berkesan bagi orang lain sekali pun selagi halangan resdung ada, semua benda tak menjadi.

so kita suggest minum sII FORMULA dulu lepas tu baru boleh consume produk lain

boleh whatsapp 019-4204295 untuk belian dan pertanyaan







Hidung sering tersumbat
- Mempunyai lendir dari hidung dan tekak.
- Sakit atau rasa berat muka terutama kawasan diantara mata.
- Sakit tekak yang berpanjangan dan berulang.
- Demam atau rasa tidak sedap badan yang berpanjangan.
- Kerap bersin terutamanya pada waktu pagi dan gatal hidung.
- Tumbuh jerawat di wajah dan badan.
- Nafas berbau.
- Kulit kepala berkelumumur, gatal dan rambut gugur.
- Sering berasa sakit kepala, pening dan migrain.

haaa itu la RESDUNG namanya 



Rambut gugur adalah salah satu daripada simptom atau tanda-tanda seseorang itu mempunyai masalah resdung. Ia bermula dari gatal-gatal pada kulit kepala, seterusnya kulit kepala berkelemumur dan akhirnya menyebabkan kulit kepala berkelemumur.


Disebabkan Resdung jerawat tumbuh di wajah tak henti2. Bukan tu je, gatal-gatal kepala,kelemumur,gatal2 mata , bersin yang kerap waktu pagi, alahan kepada seafood dan bermacam lagi masalah yang berpunca dari RESDUNG.

Bertahun menderita dengan masalah Resdung, tak nak berubat ke?

✘ Anda takda masa nak ke pusat rawatan resdung buat terapi.
✘ Anda takut dengan kaedah rawatan yang digunakan.
✘ Pedih mata, pedih kulit bila rawat guna rokok resdung. Rimas asap.
✘ Kaedah rawatan yang tidak berkesan dan kos rawatan yang tinggi.

Kami boleh bantu anda :-
>Hanya perlu koyak dan minum
>kesan seawal 3hari
>produk selamat berkelulusan KKM dan HALAL JAKIM

>>>MOHON baca dari awal sampai habis.
>>>Jangan tersalah beli benda yang anda tak patut beli.
>>>hanya 2 minit untuk habis baca dari awal sampai habis

-------------------------------------------------
RAWATAN RESDUNG TANPA TERAPI
-------------------------------------------------
Memperkenalkan SII Formula dari Wealthy Wellness™.

100% natural base serta mengandungi pemakanan sunnah dan menggunakan bahan alternatif & bermutu tinggi yang bertindak secara semulajadi semudah 4 langkah utama.

1) Koyak sachet & minum
2) Mematikan kuman Resdung
3) Merawat dalaman badan
4) Tubuh & Kulit yang sihat



Kebaikan SII FORMULA :-

● 100% Merawat Masalah Berkaitan Resdung:

. Merawat masalah kerap bersin, berhingus dan hidung tersumbat.
. Merawat masalah rambut gugur.
. Merawat masalah kelumumur di kepala.
. Merawat masalah sakit kepala akibat resdung.
. Merawat masalah jerawat bernanah.
. Merawat masalah berkaitan alahan (alahan seafood, debu).
. Merawat masalah dengkur yang kronik ketika tidur.
. Merawat masalah gatal-gatal pada kelopak mata, hidung, tapak tangan, kepala dan anggota badan lain.
. Merawat masalah nafas berbau, badan berbau dan peluh berbau.
. Merawat masalah ketumbuhan dalam hidung akibat resdung.

● Khasiat Sampingan Dari Penggunaan SII FORMULA:

. Merawat masalah kanser usus.
. Merawat masalah migrain yang kronik.
. Merawat masalah gastrik.
. Merawat masalah angin dalam badan.
. Meningkatkan tahap metabolisme badan.
. Meningkatkan tenaga serta-merta.
. Menghilangkan masalah cepat letih.
. Mengurangkan masalah batuk yang berpanjangan.
. Merawat masalah angin ahmar.
. Anti-Penuaan.
. Menegangkan kulit dan menutup liang-liang pori.
. Mengurangkan tahap kolesterol dalam badan.
. Mencerahkan mata yang kabur.
. Merawat masalah penyakit busung/pasang surut.
. Dan pelbagai lagi khasiat lain.

● SII FORMULA juga..

. Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
. Dalam bentuk sachet yang mudah dibawa (boleh letak dalam bag).
. Mengandungi ramuan dan kandungi aktif.
. Tanpa Sapuan.
. Tanpa Bahan Terlarang.
. 100% Natural Base.
. Kilang berstatus GMP.
. Rujukan Halal JAKIM : 20140704-212348 .
. Rujukan KKM : 030614/05/431.
. Produk Selamat & Berkesan.

-------------------------------------------------

Cara Pemakanan:
► Hanya koyak dan minum.
► Hanya perlukan 1 sachet 1 hari.
► 1 sachet sebelum breakfast atau sebelum tidur.

Kesan Terbaik
► Minum air yang banyak.
Testimoni -------->>>>>http://goo.gl/oXnUAR
-------------------------------------------------

NAK BELI?
WhATSAPP 019-4204295
Cuma RM105 (sm) /RM110 (ss) .
PERCUMA PAPER BAG dan POSLAJU seluruh malaysia.

0 comments:

Newer Post Older Post Home