Tuesday, April 11, 2017

cara mudah mandikan baby untuk first mum.



Assalamualaikum...
hai u all

Harini nak share pasal benda yang sangat membantu korang bagi yang first mum. Serius aku tak taw pun yang benda nie wujud sebelum nie, sebabnya semua anak buah aku 4 orang masa baby semua mandi pakai besen mandi baby je. Bila dah ada anak sendiri, bab paling susah aku rasa tang nak bagi anak aku mandi. Dalam pantang xpa lah mak aku bagi mandi kan. lepas dah habis pantang of coz kena buat sendiri ngeri tol aku rasa, lagi susah dari bersalin aku rasa hahah... bila dah hantar mengasuh ok terlepas dah cabaran besar tu he3...hari cuti kena buat sendiri jugak, tapi selalunya aku terlepas mak aku akan tolong, kalau aku bagi mandi kena  sorang lagi tolong pegang baby tambah-tambah bila dah sabun licin kan, takut tol hokey, tu aku risau setiap kali mandikan anak aku dulu.


Sekarang aku tidak perlu risau dan takut lagi. mandikan anak lebih menyeronokan hahahh. Alhamdulilah syukur kepada orang yang bagitaw pasal tempat mandi baby nie, Terima Kasih banyak2 :)

Lepas dah taw benda nie wujud aku pun  google lah cari kat mana ada jual, ingatkan ratusan, tapi tak sampai seratus okey boleh beli yeay...hahah....alhamdulilah sekarang dah mudah mandikan baby boy aku. Cara dia mudah saja baring baby korang kat baby shower chair nie. Tangan korang sebelah pegang baby sebelah pegang cebok air hokey. Taw tak feelling dia lain macam  dapat mandikan anak sendiri dengan selesa dan tak perlu risau. moment camni bukan selamanya dapat taw, bukan selamanya anak kita jadi baby kan. so detik- detik indah camni kalau terlepas rugi sangat. 

Kat mana nak cari baby shower chair?

Aku beli kat LAZADA





sapa ada anak gegirl meh cepat booking baju raya 2017 untuk anak, korang boleh booking sampai 
30/4 /2017 nie sahaja. cantik sangat taw, kemain comel lagi taw.

Boleh book dekat instaqram reen_mbbs or facebook ReEn Azreena
Baju raya nie pre -order taw sebab dibuat khas ikut saiz anak u all :)



Memaparkan Screenshot_2017-04-11-14-54-41-1.png




Memaparkan Screenshot_2017-04-11-14-54-57-1.png



Memaparkan Screenshot_2017-04-11-14-55-30.png



Memaparkan Screenshot_2017-04-11-14-46-11-1.png



peplum pun comel




1 comment:

Unknown said...

byk funny dan gelabah moments for first time mommies hehe