Friday, October 24, 2014

Kenapa Mini Handsock curly ??




Assalamualaikum...
hai u all

korang pernah tengok or pakai mini handsock curly tak...??? sapa pernah angkat tangan he3..
ai rasa benda nie baru lagi bertapak kan, kalau handsock jenis panjang tu dah lama kan...
kita kenal mini handsock curly nie pun melalui 1 butik vendor yang ada kat tempat kita, butik tu jual semua barang2 yang ada kat kl, dalam banyak2 benda kat butik tu ai terperasan mini handsock, firstime tengok jakun sat hahah. sebab comel kita pun beli lah 2 pasang kan, dah mula pakai sedap lak, mesti lah nak beli lagi kan,

kali ke dua, ketiga p butik tengok sold out je asyik tak boleh beli je, kecewa hokey, nak tungu restock dr KL lambat kan, so ai n adik beradik ai pun  cari alternatif sendiri 
 kebetulan jumpa material yang sama, alhamdulilah akhirnya jumpa jugak. so maka terhasil mini handsock curly Izyanty Collection.

salah satunya kita nak jual sebab nak share ngan orang ramai benda yg best kitaorang pakai, Disebabkan ai, kakak n adik adalah peminat setia mini handsock nie maka buat byk2 untuk pakai sendiri.





material dia best sangat  Cotton Spandex (stretchable) lembut, sejuk dan selesa dipakai...menyerap peluh lagi taw, pendek kata sangat best he3..
kalau u all pakai banyak kali pun kain dia still okey tak melurut turun taw, kita taw lah dah berbulan2 kita pakai mini handsock nie...
nampak je kecil n comel kan tapi sesuai untuk semua tangan besar or kecil, kain dia jenis bergetah so sesuai untuk semua orang.



taraa.... yang nie ai dah siap gulung n balut comel2 untuk sampai kat tangan customer, u all akan dapat dalam keadaan camni taw....omel tak kita ??? handsock yg tanya he3..








kita tak sabar nak sampai kat tangan tuan kita taw, supaya tuan kita dapat cover aurat dengan sempurna...he3...lagipun kalau pakai kita lebih mudah nak buka ambik wuduk taw..:) lepas tu  mudah lak nak pakai balik dengan cepat dan pantas.





 Pakain yang sesuai untuk guna mini handsock nie macam baju kemaja, blous, dress, t-shirt dan sebagainya...u all perasan tak walaupun kita dah pakai baju tangan  PANJANG  tapi part lengan ada sedikit  nampak dan akan terselak kan, so bila kita dah pakai mini hansock lengan kita yg sedikit nampak tu boleh terus dicover. 





kalau u all pakai baju kurung or jubah yang berlengan besar kita tak suggestkan u all pakai mini handsock taw, lebih baik pakai handsock yang panjang sebab ruang baju kurung lebih besar, bila kita angkat tangan baju kita akan turun so wajib pakai handsock panjang yg sampai siku tu taw.

ok semoga bermanfaat :)


Kalau nak beli boleh je PM kat fb kita ek   Izma yanti
 OR
WHASAPP  019-420 4295


HARGA

1 Pasang RM 5 + 6 Postage 
3 Pasang  RM 20 Termasuk Postage jimat  RM 1


p/s : jangan lupa baca doa akhir tahun dan awal tahun petang nie taw...selamat tahun baru Hijrah 1436
semoga kita semua mendapat Hijrah kehidupan yang lebih baik



DOA AKHIR TAHUN HIJRAH 
Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib  pada akhir bulan Zulhijjah.

Sesiapa yang membaca doa ini, Syaitan berkata :
"Kesusahan bagiku dan sia-sia lah pekerjaanku menggoda anak Adam pada setahun ini dan Allah binasakan 
aku satu saat jua. Dengan sebab membaca doa ini, Allah ampunkan dosanya setahun"



DOA AWAL TAHUN

Doa Awal Tahun dibaca 3 kali selepas maghrib pada malam satu Muharram. 

Sesiapa yang membaca doa ini, Syaitan berkata :

"Telah amanlah anak Adam ini daripada godaan pada tahun ini kerana Allah telah mewakilkan 
dua Malaikat memeliharanya daripada fitnah Syaitan". 




No comments: