Friday, August 23, 2013

PENDAFTARAN AGEN JUALAN- Izyanty Collection 2014




Assalammualaikum..

Di hari Jumaat yg mulia ini, saya dengan rasa rendah diri ingin menjemput mana-mana individu yang berminat untuk menjadi agen berdaftar untuk menjual shawl halfmoon lace dari Izyanty Collection.

Tak perlu modal yang tinggi
minimum belian borong 10 helai.

PERDAFTARAN AGEN JUALAN ADALAH TERHAD
kita harap dapat kumpul agen seluruh Malaysia
moga Allah permudahkan

Buat masa ini kita tak dapat nak bekalkan banyak, so setiap agen kita akan diberi 10 helai je setiap orang. raya lepas kita tak dapat nak bekalkan banyak walaupun permintaan tinggi....harap untuk tahun 2014 dapat hasil banyak lagi. kita ada had limited sebab nak jaga hak exclusive kita punya shawl lace dan juga kualiti produk. Apa yang lain kita punya produk adalah semuanya handmade dan dibuat dirumah.

kalau ada yang berminat untuk menjadi agen jualan kita
contat my no 019-4290584  (msg only )
personel fb Izma yanti (pm )
or email : Izyanty10@gmail.com

Terima kasih kepada semua yang banyak memberi sokongan terhadap Izyanty Collection dan customer2 yang memberi kepercayaan terhadap hasil seni tangan ini.. :)..tanpa korang semua Izyanty collection tak dak apa-apa pun. kita bermula dari kosong dan ikut arus yang Allah tentukan...dengan sedikit usaha dan bantuan yang dipermudah melalui anda-anda semua. Alhamdulilah.

untuk pengetahuan anda Izyanty Collection telah didaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia ( SSM ) pada penghujung tahun 2012.




No comments: