Tuesday, August 27, 2013

nak veil tunang/nikah murah cari Izyanty Collection

Assalammualaikum...

Hai korang semua terutama bakal-bakal pengantin....mesti lepas raya ramai orang nak tunang dan kawin kan, so mestilah ramai yang servey-servey harga veil kan. Berita baik buat korang semua siapa yang bajet tak banyak boleh cari ai ok...u all boleh dapat harga murah tapi cantik dan berkualiti macam harga yang mahal jugak, kami di Izyanty Collection menerima tempahan custome made iaitu veil akan dibuat mengikut citarasa customer, dari segi pemilihan warna dan lain-lain lagi. Kenapa kita jual murah salah satu sebabnya bisnes kita bukan nak keuntungan semata-mata lebih kepada 'mencukupi' dan 'memadai' sambil dapat bantu orang lain nampak cantik di hari bahagia korang dan tak membebankan. lagipun sebab ai jahit sendiri kalau upah pekerja utk jahit of coz kos akan meningkat, sebab tu u all kena tempah awal2 untuk dpt harga murah nie, paling lambat 1 bulan dari majlis korang, lagi awal lg bagus sebab senang nak susun jadual kerja..kita just partime jahit veil n shawl. untuk shawl je ai berani upah asst untuk tolong jahit.
 Semua orang nak nampak cantik di hari penting masing-masing kan.


selain daripada veil, izyanty collection ada buat shawl jugak...so kalau nak 1 set veil n shawl kita bagi harga diskaun. 



kita ada buat jualan borong  untuk shawl lace  n biasa semuanya custome made...so kalau berminat boleh hubunggi saya di personel FB Izma yanti or pages izyanty collection /
 019-4290584 @ e-mail Izyanty10@gmail.com


NEW ARRIVAL SHAWL HALFMOON LACE SEPT & AIDILADHA PRE -ORDER...Boleh pilih colour untuk borong dan lain-lain.





veil


















2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2 belaka..hihi..

Anonymous said...

I've read some just right stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
I wonder how a lot effort you set to create any such magnificent informative website.