Thursday, April 11, 2013

Team work izyanty collection?peluang menjana pendapatan sampingan.

Assalamualaikum

Semalam camna thah kita terfikir nak buat team work projek khas Raya shawl lace exclusive...macam-macam idea lak keluar memandangkan orang sekarang lebih suka pakai tudung yg nampak exclusive maka kita pun dapat idea untuk kembangkan lagi bisnes sambil bantu orang lain tambah pendapatan gak. kebanyakan customer kita suka shawl lace, thanks ek sebab suppport produk dari izyanty collection yang baru nak belajar berjalan :)

Macam mana cara untuk menjadi team work izyanty collection?

kita bagi cara mudah n peluang kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi dealer kita,korang tak perlu pos barang pun, kita yang akan uruskan semua, apa yang korang perlu buat adalah menjual shawl secara online dan bila customer korang buat bayaran pm saya,  saya akan pos shawl tersebut,kena jujur dalam bisnes taw. 

setiap dealer kita perlu beli 5 helai  shawl keatas akan mendapat harga borong.
gambar tudung kita yang sedia kan, dan dealer yg berdaftar dengan izyanty collection  boleh guna gambar tu untuk tujuan promosi. shawl yg kita keluarkan adalah limited tak lah sama ngan semua orang kan. kalau ada yang nak beli borong lepas tu jual n pos sendiri pun boleh. 

Kita perlukan 5 orang dealer yang aktif online  dan komitmen dalam bisnes online.kita just nak cuba dalam team yang kecil dulu. kepada yang betol2 berminat boleh PM facebook. boleh tengok koleksi shawl kita di album facebook. Design limited nie akan direka khas,harga yang ditawarkan murah berbanding tempat lain.



yg nie design first yg kita keluarkan dan telah direstock berberapa kali...selepas nie tak akan direstock lg. so untuk projek raya kita akan keluarkan design baru yg lebih menarik.

4 comments:

Myra Jay said...

Tahniah Iz.. Moga terus success ye :)

izyantyPersonalTaste said...

myra : terima kasih :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

bermkna kena beli 5 pcs bru la leh jd dealer or niaga ea?

izyantyPersonalTaste said...

nuyui : a'ah...camtu..bila dah siap nanti boleh pilih design n colour..