Friday, March 15, 2013

Jana pendapatan dengan Tune Talk / ToneExcel?

Part 1

Assalamualaikum..

pernah dengar pasal tune talk tak? mesti ramai yang tak taw sangat kan, aku pun baru taw gak...setelah diselidik dan dikaji pasal benda alah nie sangat menarik rupanya. mesti ramai gak yang was-was kan.Aku pada mulanya pun sama cam tu macam2 soalan aku tanya mesti begang biras kak ipar aku hahhah...tune talk nie under Air Asia. aku adalah pengguna tegar celcom pada asalnya dan sayang sangat nak tinggal celcom taw. Tapi bila diselidik lebih dalam rupanya CELCOM salah satu syarikat pemegang syer untuk tune talk nie, so dengan happy nak join, i kan suka support muslim produk hahaha. Tune Talk nie guna pencawang celcom taw,dan internet dia lebih laju dan jimat kata kak ipar aku pengguna tegar internet kt hp.aku internet kat hp tak guna.



keistimewaan tune talk nie, sapa yang guna sim card nie dapat insurance RM 100 RIBU OK...walaupun aku dah ada insurance sendiri dapat free of coz nak just bayar RM 80 je untuk dapatkan sim kad nie dalam tu boleh guna rm 30 untuk telefon dan berinternet ok. maksudnya modal just 50 seumur hidup terus dpt cover insurance. selain tu kita akan dapat poin setiap kali kita to-up...of coz kita akan selalu to-up kan...dan point kita akan bertambah, bila dah banyak leh tukar ngan tiket Air Asia lak. 

Tune Talk nie ada jual kat kedai tak? of coz ada tapi bukan ToneEXCEL....beza sikit ok sebab kalau u all pengguna bijak yang nak buat side income sila beli simcard yang berharga RM80 dia ada sistem untuk jana pendapatan.kalau setakat nak guna suka2 beli je starter pack yg rm 5 tu je dpt cover insurance gak n poin. Tapi untuk jana pendapat beli yang Starter pack RM 80 DAN cari orang bawah kita setiap kali orang bawah kita to-up kita pun akan dapat 6%....tak payah risau comfim orang akan to-up selalu gak kan sama cam kita. yang beza pasal tune tune nie kawan-kawan kita to-up kita pun dapat komisen gak.kalau prabayar lain syarikat telemunikasi tu je yg kaya kan.

so apa yang perlu kita buat adalah just convert no lama kita kepada tune talk pastu ajak lah family dan kawan kita kita join sekali, tak rugi apa pun tukar kepada tune talk banyak faedah lagi adalah kan. jom buat team masing2 sambil menjana pendapatan, menarik tak ?

agak-agak ada yang berminat tak? kalau berminat jom lah join ramai2..simkad anda kan dipos dari ibu pejabat diorang, tak dak dijual dikedai ok.

Berminat menjadi ahli dibawah saya pm di fb taw, boleh bincang dan tanya lebih lanjut :) / e-mail izyanty10@gmail.com/ 019-4290584

Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:

Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%
Level-3 sebanyak 11%





No comments: