Tuesday, February 26, 2013

Saya perlukan dealer untuk shawl izyanty collection

SALE 
1 HELAI - RM 29
2 HELAI RM 50



Assalamualaikum.....selamat hari selasa semoga kita semua berada dalam lindungan Allah selalu.

saya tengah buat sale di fb kepada sapa2 yang berminat nak dapatkan shawl kat bawah nie boleh contat my number 019-4290584 / e-mail izyanty10@gmail.com/ FB izma yanti


kat fb saya jual sendiri dan saya ada dealer yg jual secara offline jugak, so kepada sapa-sapa yang berminat nak jadi dealer untuk Izyanty collection boleh hubunggi saya ok.

10 helai akan mendapat harga borong best price.
saya akan keluarkan design lain lagi  so kepada mana-mana dealer saya korang boleh pilih design campur2 dalam 10 helai tu. Saya akan buka pre-order so masa untuk siapkan dalam 2 minggu / 3 minggu. dealer boleh request nak desing sendiri or nak  buat sebarang tambahan untuk kecantikan shawl. 

saya memerlukan dealer secara offline dan online. kepada yang jual secara online tu boleh guna gambar dari izyanty collection.

saya dah keluarkan tiga jenis design ada shawl lace jugak korang boleh follow up dekat fb saya untuk design terkini.

saya still jadi veil lagi taw, shawl nie just sampingan. yang nak kawin boleh tempah veil dari saya ok.
selain tu korang jugak boleh bagi cadangan dan komen di e-mail izyanty10@gmail.com saya untuk memantapkan lagi dan memberi keselesa pemaikain hijab secara sopan dan mengikut syariat islam, saya amatlah menghargai komen dan cadangan anda semua.  Terima Kasih atas sokongan anda semua.




















2 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik warnanya..

dropship tak amik ea? hihi.

izyantyPersonalTaste said...

tq...dropship pun boleh, berminat ka boleh pm fb.