Pages

Tuesday, July 24, 2012

tips tak lapar di bulan puasa.




Assalammualaikum dan selamat berpuasa, hari dah 4 Ramadan kan. aku nak bagi tips yang aku dengar dalam radio yang disampaikan oleh Dr Fazli juara selebriti master chef . camna nak buat bagi tak lapar di bulan ramadan, caranya adalah senang dengan makan pisang masa sahur. Kandungan yg terdapat dalam pisang dpt membantu perut apa thah...sila baca SINI  untuk info lebih lanjut :p


p/s : aku lum cuba lagi pun, tak suka pisang hahah...aku tak faham gak ngan perut aku nie, asal aku makan pagi  sahur je dengan pantasnya dia akan proses. pastu perut kosong balik. walaupun tu perkara biasa terjadi so aku bagun makan sahur gak. dan sangat malas nak bancuh air lebih rela minum air kosong he3..

Monday, July 23, 2012

JADUAL IMSAK DAN BERBUKA PUASA NEGERI P.PINANG.

KLIK SINI

Newer Posts Older Posts Home