Friday, December 7, 2012

ada sapa2 nak veil panjang ala2 Diana Danielle tak?










Assalamualaikum...cantik kan veil diana, aku rasa dalam 4m or lebih kot panjang veil dia. ada sapa2 berkenan nak pakai veil panjang camni tak? kalau ada yang nak tempah veil panjang or pendek leh pm FB Izma yanti Sebabnya izyanty collection tengah bagi harga diskaun 10% sampai 31/12/2012 nie je. so cepat2 buat tempahan utk 2013 pada tahun nie dan membuat bayaran deposit. kalau nak tempah veil panjang sila buat tempahan 6 bulan awal or lebih dari tarikh majlis korang ek. bagi veil pendek sebulan or lebih dari tarikh majlis korang. 

kenapa kena tempah awal2...of coz sebab tak nak tergesa2 n kalut, nak jahit veil nie perlukan masa dan ketelitian dan kasabaran yg tinggi he3...so sila faham dan berkerjasama dengan saya ok. last minute tempahan kalau ada masa n bahan sahaja akan diambil. menjahit veil adalah partime sahaja dan saya berkerja disiang hari macam orang lain jugak. so sila tempah awal ok.

apa-apa pun Terima kasih banyak2 kepada customer yang telah membuat tempahan dan bayaran deposit. veil yang dihasilkan adalah mengikut kehendak customer dan kalau nak pendapat dan idea dari izyanty collection saya tak caj extra apa-apa pun. free postage lagi taw. dan harga yang ditawarkan adalah lebih murah dari tempat lain. 


kalau RAJIN tolong like pages saya



kalau nak tempah PM FB personal saya  Boleh tengok gambar veil yg telah dihasil di album fb saya ok.
Terima Kasih kerana sudi membaca en3 ini :)


p/s : gambar semua diatas ihsan dari google

No comments: