Friday, November 23, 2012

mencari keredhaan hidup dan kebahagian

Assalamualaikum..

 Sedikit perkongsian dari hati dan emosi sendiri he3...by the way aku banyak idea bila masuk  toilet, pelik tol, bila dok depan labtop aku tak lah berkobar2 dapat idea pun...pas tu dok kena ingat balik pe benda nak tulis. perlu ke p toilet bawa buku nota hahhaah..


Aku rasa kita semua nak hidup dalam keredhaan Allah kan. apa yang kita buat dan apa yg kita lihat. Dari redha itu datangnya bahagia kan. so nak bahagia kena cari keredhaan Allah. Dalam setiap tindakan kita dan aktiviti seharian adalah berlandaskan agama, bukan main redah n fikir tak penting nak ikut. 

sedikit panduan  untuk berubah menjadi lebih baik berkawan dengan orang positif dan berada dalam persekitaran positif. dua aspek nie aku rasa sangat penting dalam hidup aku. sebab aku tengah berusaha memperbaiki diri. dengan adanya fb, blog dan lain-lain lagi dlm dunia maya nie banyak membantu ke arah untuk berfikiran positif, sebab tu kena follow benda2 positif  bukan negatif. Apa-apa pun semua dalam diri kita sendiri.

kalau nak panduan n inprasi 
korang leh like page Prof Dr muhaya


kita akan baca post2 dari page yg berilmu nie secara tak sengaja  dan akan masuk ke dalam hati dan insyaallah sikit2  belajar  perbaiki diri. korang ada banyak lgi page yg berilmu lain, boleh coment kat bawah nie. TQ

NAK  TAW  KHASIAT  VITAMIN C KLIK  SINI




jom menderma, walaupun sedikit sangat bermakna buat Rakyat di bumi Gaza. 








No comments: