Wednesday, May 11, 2011

DRAMA DARI NOVEL mesti best kan - NORA ELENA


sape yang peminat novel jom layan drama nie, teruja giler nak tengok drama berjudul Nora Elena
9hb Mei 2011 di TV3 slot Akasia tambah2 dapat tau drama nie diataptasi dari sebuah novel yang bertajuk KASIH YANG SUCI.
Ada Aaron Aziz lagi tau tu pasal nak melayan drama nie huhuhu...yang pasti kalau cite dari novel memang best ok.

sapa penulis novel nie ek...Meen Zulaikha ok. aku tak ingat pernah baca ke tak novel nie, masa tengok episod pertama semalam cam pernah baca je, tapi tak ingat arr...maybe aku pernah baca kot masa suka dok pinjam kat libry dulu or pinjam kat orang heheh...yang aku beli tak dak pulak tajuk nie. aku tak pasti pulak novel nie novel baru kuar or dah lama. lagi feeling bila baca novel kan.

 maklumat pasal drama nie aku dapat dri penulis novel tersebut :




nora elena slot akasia tv3



Para pelakon yang membintangi drama ini adalah pelakon terkenal Aaron Aziz, siti saleha dan beberapa barisan pelakon yang lain. Untuk uols semua,jom baca sinopsis Drama Nora Elena yang akan ditayangkan di TV3 slot Akasia.

Sinopsis
Diadaptasi dari salah satu novel popular terbitan Karangkraf – Kasih Yang Suci, mengisahkan tentang perjalanan hidup NORA ELENA yang dihantui pengalaman pahit akibat dirogol 10 tahun yang lalu.

Walaupun sukar untuk melupakan insiden hitam tersebut, kini beliau selesa menjalankan kehidupannya seperti normal dan bakal mengahwini Idham. Namun, keadaan mula berubah setelah bertemu Seth Tan. Idham bercadang untuk membatalkan majlis perkahwinannya dengan Nora Elena setelah menerima satu panggilan misteri yang menceritakan perihal Nora Elena yang bukan lagi seorang perawan.

Lebih mendebarkan, Seth Tan menawarkan dirinya untuk menggantikan tempat Idham di dalam majlis perkahwinan tersebut kerana masa semakin suntuk. Apakah yang akan berlaku kepada Seth Tan, dan siapakah watak di sebalik panggilan misteri tersebut?

2 comments:

Myra Jay said...

Wahhh macam best je.. Myra baru nak layan tv ha lepas 3hari jadi penginap tetap di spital ;)

izyantyPersonalTaste said...

myra : sempat layan lg, bru mula je drama nie, kalau tak dan, tgok kt tonton.com he3