Tuesday, December 14, 2010

Sirih Seaweed Herbal Bar Moisturizer Bungkusan baru!!

Harga:  RM 12.00 seunit



Rasailah kelainan Sabun Muka daripada 3 kombinasi herba yang terbaik untuk muka anda. Sesuai untuk semua jenis kulit. Menghilangkan jerawat dalam masa 3 hari. Penggunaan yang berterusan akan menghasilkan kulit yang sentiasa lembab, subur, tegang dan halus.
Rasailah satu penemuan istimewa dan pertama kalinya di hasilkan di Malaysia, bar herba pelembab wajah di formulasi dengan gabungan ekstrak seaweed algae, tea tree dan sirih. Tidak dinafikan lagi khasiatnya dalam penjagaan diri, kesihatan dan penjagaan wajah. Ini merupakan gabungan yang terbaik pernah ada untuk satu produk yang berkualiti seperti Seri Puteri Facial Moisturizer ini.
 
Ketahui khasiat herba-herba yang digunakan:-

1. Seaweed Algae, rumpai laut terpilih yang dihasilakan di lautan sekitar kepulauan jepun dari keluarga Ascophyllum Nodosum ini mengandungi begitu banyak vitamin, komponen aktif dan mineral berkualiti selain bersifat multicelluar. Kandungan ini membantu melembutkan kulit yang kering dan kasar seterusnya membuang sel-sel kulit yang telah mati menjadikan kulit bertambah subur, lembut, halus dan sihat.

2. Tea Tree (Melaleuca Alternifolia Sp) hanya boleh diperoleh di Australia ini dipilih kerana sifat antibakteria, antifungus dan antiseptik yang sangat tinggi nilainya berbanding yang lain. Peranannya untuk kulit, menyembuh luka dan parut kecil serta membasmi kuman.

3. Sirih (Piper Betel Sp.) diakui mengandungi komponen aktif antioksidant dan astigen yang sangat tinggi nilainya. Kandungan antioksidant polyphenol di dalamnya membantu menghalang tindakan radikal bebas oleh pancaran uv yang boleh memusnahkan struktur kimia kulit.
  
UNTUK TEMPAHAN DI INBOX FB OR 019-4290584

1 comment:

Cikgu Siti said...

insyallah.nak try la.sjk kblakangan ni byk lak jerawat kt muka.aduh.cuti da la nk abes.