Friday, October 15, 2010

macam mana nak jadi ahli???

Assalammualaikum dan salam ceria....semoga di pagi jumaat yang indah dan pengulu segala hari kita mendapat keredhaan Allah s.w.t... amin... camna nie aku xreti nak bagi ucapan arr, nak join contest pun kena fikir banyak kali, alih2 aku xjoin, tapi aku nak join, idea je lum ada. kalau contest yg melibatkan gambar sendiri memang aku xjoin heheh,,,jangan tag aku ek...segan arr. ada org tag aku untuk adward yg kena jawap soalan pun aku xreti nak jawap hehehe...maaf ek kalau aku xjoin, bukan aku xmenghargaai bila orang tag or ajak join contest, masa aku dah terhad sekarang, dan sekali lagi aku mintaa maaf kalau aku xsempat nak blogwalking blog korang. terima kasih kerana jenguk blog aku, aku akan berkunjung balas jugak walaupun lambat, kadang2 aku masuk tapi xtinggalkan jejak or komen, internet aku sangatlah lembab 2pasal aku xleh nak tinggal kan jejak n komen. aku masuk blog korang yg tinggalka jejak kat blog aku sebenarnye, jangan cakap aku sombong lak ek. dengan masa yg terhad  aku akan belajar menguruskan masa aku blog dan bisnes. sekarang agak kelam kabut gak sebab baru lagi aku kena bahagikan masa aku kepada 3.keja, blog n bisnes sendiri.

semoga bisnes kecil-kecilan aku berjalan ngan lanjar dan dipermudahkan allah, terima kasih kepada sepupu sepapatku, kawan2 ku, kawan2 blog dan customer yg beli barang jualan aku dan xllupa yang kepada mereka yang banyak bagi suppot dalam usaha aku selama nie. dengan sokongan korang semua hidup aku lebih bermakna. sape cakap buat blog buang masa, banyak yang aku leh belajar rupanye dari blog...kalau dulu hidup aku kosong sekarang dah banyak perubahan. ok dah cukup aku membebal setakat nie dulu heheh..


Berbalik pada tajuk diatas, pagi tadi baru aku link NIE kat FB. ada le sorang kawan aku baca dan tertarik, dan terus chat ngan aku, dia tanya harga dan macam mana nak jadi ahli untuk jual IZYANTY COLLECTION SPA tu? sebenarnye aku pun terkejut gak, camna ek nak jawap padahal harga n ahli aku lum terfikir lagi pun. aku tak terfikir sejauh tu untuk mewujudkan skim ahli. tapi untuk tidak menghampa kawan aku tu, secara automatik aku leh terbagi jawapan utuk menjadi ahli aku. ada sape2 nak jadi ahli untuk produk aku lagi ke ek ? kalau ada hubungi aku k.leh bincang harga. 


aku pun ada menyedia tempahan istimewaan bagi sesiapa  yang berminat untuk bagi cenderahati perkahwinan untuk diletak di dalam goodibag. harga boleh dibincang. korang boleh pilih tema colour korang sendiri, aku akan buat mengikut citarasa korang.

korang boleh hubungi aku di FB OR 019-429  0584



2 comments:

Myra Jay said...

Wah bagus skrg ek dah wat bisnes..Good luck... Nti pelan2 leh jd usahawan, nti myra leh intervw

izyantyPersonalTaste said...

thank's maira, baru dok berangkak nie, insyaallah mudah-mudahan satu hari nanti leh jadi usahawan...